Všetci veľmi dobre poznáme aktuálnu situáciu a aj to, že mnohým z nás sa v podnikaní prestalo dariť. Môže za to terajšia situácia, pokles zamestnanosti, čo vedie samozrejme k poklesu finančných zdrojov klientov, silnejšia konkurencia, ale aj celkové oslabenie ekonomiky.
Hľadáme možnosti a spôsoby, ako si zákazníkov prilákať na náš web alebo do našej predajne. Facebook reklama je jeden z najlacnejších a najúčinnejších spôsobov, ako na to. Samozrejme, nefunguje rovnako u každého a taktiež dosť záleží od toho, či si ju robíte sami alebo požiadate o pomoc špecialistu.
Chceli by ste si reklamu robiť sami, ale nemáte s tým žiadne skúsenosti, prípadne len minimálne a myslíte si, že by ste to zvládli ako profík? Samozrejme, na trhu existuje široká ponuka školení, kde máte možnosť sa čo-to o reklamách na Facebooku naučiť.
Z pohľadu Social Media Managera Vám aj napriek všetkému stále odporúčame osloviť profesionála. Prečo? Tu je zopár dôvodov:
- veľký výber marketingových špecialistov,
- cenová dostupnosť,
- profesionál, ktorý sa reklame venuje každý deň,
- vysoká pravdepodobnosť úspechu,
- menej premrhaných peňazí s väčším úspechom,
- voľný čas bez stresu,
- dlhoročné skúsenosti profesionála,
- social media manager pracuje s desiatkami reklám, takže vie relevantnejšie posúdiť úspešnosť ako niekto, kto sa zameriava iba na vlastný biznis,
- kontakty social media managera priamo pri zdroji, teda Facebooku,
- kompletné školenie a mesiace strávené štúdiom a testovaním reklám už nebudú na Vašom zozname úloh,
- nemusíte vymýšľať marketingové stratégie.
Zjednodušene povedané, reklamy sú práca na plný úväzok, čo si mnohí z nás pri podnikaní nemôžu z časových dôvodov dovoliť. Máte teda stále možnosť ísť aj vlastnou cestou, riskujete ale premrhané peniaze a čas. Efektivita reklám nebude v takej miere, ako očakávate. Najlepšia rada, akú Vám môžeme poskytnúť, je v tomto prípade oslovenie profesionála. Veríme, že si vyberiete spomedzi hŕstky kvalitných ľudí toho správneho človeka a prajeme veľa nových zákazníkov!